Bewegingsonderwijs

Sfeerimpressie2

Groepen 1-2

In de groepen 1/2 wordt iedere dag bewegingsonderwijs gegeven. Er wordt buiten gespeeld of binnen gegymd in ons eigen speellokaal. Voor een gym- of spelles kleden de kinderen zich zoveel mogelijk zelf uit en aan. De kinderen gymmen in hun ondergoed en op blote voeten en hoeven dus geen specifieke gymkleding en gymschoenen te hebben.

Groepen 3 t/m 8

De groepen 3 t/m 8 maken bij deze lessen gebruik van De Triangel (de gymzaal op het plein). Tijdens de gymlessen dragen de kinderen een sportbroekje met een shirt of een gympakje en gymschoenen. Om de vloer van de gymzaal te beschermen mogen de schoenen alleen binnen gebruikt worden, daarnaast mogen de gymschoenen geen zwarte zolen hebben.

Als openbare school zijn wij gericht op de samenleving als geheel.

Het team

Op De Toonladder werken wij met een enthousiast en bevlogen team aan goed onderwijs en een veilige omgeving voor onze leerlingen.

Ervaringen

Wat maakt De Toonladder nu zo uniek volgens de ouders van leerlingen?